czwartek, 14 maja 2015

My Po Szkole

HEJ!!!!!!!!


Jest już maj niedługo wystawienie ocen w szkołach i nasze ukochane wakacje.
Można się już trochę rozluźnić. Dlatego wybrałyśmy się w środę na spacer do parku. Wygłupiałyśmy się, śmiałyśmy i oczywiście robiłyśmy zdjęcia. Każda z nas planuje już wakacje i między wyjazdy trzeba wcisnąć spotkania z przyjaciółmi. Prawdę mówiąc nie ważne jest miejsce ważni są ludzie, z którymi tam jesteś. <3 Spróbujcie kiedyś robić zdjęcia tego co robicie gdy się spotykacie. Gdy jeszcze nie pisałyśmy bloga nigdy tego nie robiłyśmy. oglądając je jest świetna zabawa. MUSICIE SPRÓBOWAĆ
Love, xoxo




        

                                                      Mania, Julka i Mary <3  



a tu parę zdjęć: 

















8 komentarzy:

  1. ustaw zdjęcia na "bardzo duże", będą lepiej wyglądały x

    Zapraszam do mnie w wolnej chwili!
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com
    Każdy nowy obserwator jak i komentarz wywołują uśmiech na mojej twarzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za radę, wszystkie się naprawdę przydają c;

      Usuń
  2. ja już chce wakacjie :p
    świetne zdjęcia *.*

    Zapraszam na konkurs : http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudowne zdjęcia :) jesteście śliczne
    zaobserwowałam i będzie mi miło jeśli także zaobserwujesz :)
    Thedesiree.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Suuuper zdęcia!
    pozdrawiam
    http://typical-writers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziewczyny! Kazda z was ma swietny styl! Bardzo na plus! Ja w waszym wieku kompletnie nie wiedzialam jak sie ubrac! haha

    Pozdrawiam z Ameryki!

    Paulina

    shenanigan-ska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. super post :)
    MÓJ BLOG-KLIK:)\
    Wspólna obserwacja? Ja już obserwuję i czekam na Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne zdjęcia, wszystkie stylizacje bardzo udane.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na nowy look i wiele więcej!
    www.gabriel-data.blogspot.com - MY BLOG
    Fashion Projects

    OdpowiedzUsuń